Toimitusehdot

TOIMITUSAJAT

 

SUNNUNTAINA JA JUHLAPYHINÄ EMME TOIMITA KUKKIA!

– Kun tilaat ma-pe klo 14 mennessä ja la klo 12 mennessä toimitamme kukkalähetyksen samana päivänä perille.

– Pääsääntöisesti toimitamme kukat kello 16 jälkeen.

– Yritysviennit joiden tulee olla perillä virka-aikana, pitää tilata jo edellisenä päivänä.

– Yleensä emme pysty lupaamaan toimitusta tiettynä kellonaikana (poikkeuksena hautajaiskukat), mutta jos sinulla on toiveita toimitusajasta, pyrimme toimimaan niiden mukaan, mikäli olet jättänyt tilauksesi hyvissä ajoin, vähintään vuorokautta aikaisemmin. Voit olla myös yhteydessä suoraan liikkeeseemme sopiaksesi toimituksesta.

-Sesonkiaikoina (äitienpäivä, joulu, ylioppilaitten valmistumispäivä) toimitettavia tilauksia on paljon, jolloin toimitusaika saattaa venyä iltaan asti. Tilattu tuote toimitetaan kuitenkin perille halutun päivän aikana.

-Mikäli haluat valita kukat verkkokaupasta, mutta noutaa ne itse liikkeestämme, olethan yhteydessä siihen myymälään, josta haluat kukat noutaa.

 

JOS VASTAANOTTAJAA EI TAVOITETA

Usein soitamme kukkien vastaanottajalle ennen toimitusta, mutta jos emme tavoita vastaanottajaa, jätämme kukat sään salliessa ovelle ja välitämme viestin kukkien saajalle, että kukat odottavat ovella. Mikäli toimituksessa on ongelmia, pyrimme sopimaan asian mahdollisimman sujuvasti kukkien vastaanottajan kanssa. Ongelmatapauksissa olemme yhteydessä myös tilaajaan. Mikäli kukkien ovelle jättö ei ole mahdollista, eikä kukkien vastaanottajaa tavoiteta, kukat palautuvat liikkeeseemme, josta ne voi noutaa. Kukkien tilaaja on velvollinen maksamaan uuden toimitusmaksun, mikäli kukat joudutaan kuljettamaan toiseen kertaan.

 

TAKUU

Käytämme kaikkiin tilauksiimme mahdollisimman tuoreita kukkia. Leikkokukka valikoimamme on runsas ja vaihtuu viikottain sekä tietenkin eri vuodenaikoina on omat sesonkituotteensa, joita ei ole saatavissa ympäri vuoden. Mikäli valikoimissamme ei ole jotain kukkaa, pyrimme korvaamaan sen vastaavalla tuotteella niin, että kimpun tunnelma ja väritys pysyy mahdollisimman samanlaisena kuin tilaamassasi tuotteessa. Kaikki kimput tehdään vasta tilauksen vastaanottamisen jälkeen, eikä niitä ole valmiina varastossa.

 

HAUTAJAISKUKAT

Hautajaiskukat tulee tilata vähintään kolme arkipäivää ennen toimituspäivää. Muussa tapauksessa olethan suoraan yhteydessä myymäläämme.

Hautajaiskukkiin vastaanottajaksi laitetaan vainajan nimi ja osoitteeksi kappeli tai kirkko. Siunausaika tulee lisätä kommenttikenttään.

 

ANNETTUJEN TIETOJEN OIKEELLISUUS

Tilaaja vastaa annettujen tietojen paikkansapitävyydestä. Jos huomaamme tiedoissa puutteita tai epäselvyyksiä, pyrimme toki parhaamme mukaan selvittämään ne itse saadaksemme lähetyksen perille. Mikäli virheellisten osoitetietojen tai puhelinnumeron takia emme saa kukkia toimitetuksi perille, kukat palautuvat liikkeeseemme ja ne ovat noudettavissa sieltä mikäli vastaanottaja tavoitetaan myöhemmin.

 

TILAUS, MAKSAMINEN

Jätettyäsi tilauksen saat automaattisen tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiin. Tarkista tiedot ja mikäli sinulla on korjattavaa, ole mahdollisimman pian yhteydessä myymäläämme puhelimitse tai sähköpostitse.

Käytössäsi ovat kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle.

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Maksuvälineinä käyvät myös Neocard, Everyday sekä Jousto.

Kännykkämaksamista käyttävältä asiakkaalta tuotteen summa peritään puhelinlaskussa, ja puhelinoperaattori tai muu palveluntarjoaja tilittää maksun verkkokauppiaan Checkout-tilille. Maksaminen tapahtuu soittamalla tiettyyn maksunumeroon.

 

REKLAMAATIO

Mikäli et ole tyytyväinen saamaasi tuotteeseen, olethan yhteydessä mahdollisimman pian kukat toimittaneeseen liikkeeseemme niin pyrimme selvittämään asian kaikkia osapuolia tyydyttävästi. Koska kyseessä ovat elävät kasvit eli elintarvikkeisiin verrattavissa oleva tuoretuote, myöhässä saapuneita reklamaatioita ei voida ottaa huomioon. Huomaathan että tuoretuotteilla ei ole palautusturvaa .

 

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN, PALAUTUKSET

Mikäli haluat peruuttaa tilauksen, tulee se tehdä viimeistään vuorokautta ennen toimitusta. Tällöin tilauksen arvo voidaan paluttaa asiakkaalle. Mikäli tilattu tuote on jo valmistettu, mutta ei toimitettu, emme kaikissa tapauksissa pysty palauttamaan kukkien arvoa, koska jokainen tuote valmistetaan yksilöllisesti tilaustyönä eikä sitä välttämättä pysty myymään edelleen toiselle (lähinnä hautalaitteet, -kimput).